Testimoni herbalife naik berat badan

Photo Bukti Produk Herbalife

Semua yang cepat perlu sesuatu untuk mengkompensasinya. Dah cuba diet sendiri, dah campur senaman sekali, tapi berat nak turun 1kg sebulan pun susah. Soalan 4: Tak perlu kira kalori. Soalan 1: Berkat Herbalife saya menjadi kurus. Semua aturan saya patuhi, termasuk banyak minum air putih yang katanya bisa membantu mempercepat penurunan berat badan.

Tidur selalu nyenyak dan bangun pagi terasa suegerrr. Diet 1 minggu turun 10 kg? Lingkar pinggang juga menyusut hingga 6 cm. Ada buat diet macam-macam tak? Soalan 1: Teman teman berkomentar badan melar dan tambah fatty aja… Akhirnya saya mulai merasa terganggu dan suatu saat kebetulan timbang di apotik, … ya ampuuun berat saya ternyata naik menjadi 70 kg.

Maka, untuk program herbalife turun berat badan average anda perlukan 3 hingga 4 bulan, dan ia mengikut kseriusan anda.

Berdiet - Promo Produk Herbalife Indonesia Murah Hemat discont untuk Cara Diet Cepat dan Sehat

Bagi Lisa, mereka sudah berpengalaman dalam berpantang, tak salah ikut apa yang mereka beri panduan. Bermaksud, Lisa perlukan pelan pemakanan yang betul dan sihat supaya walaupun Lisa turun berat badan tapi pada masa yang sama Lisa masih boleh bagi fully breastfeed Fareeq sehingga 2 Tahun dan nutrisi yang cukup untuk Fareeq.

Dah cuba diet sendiri. In fact, ada yang lagi mahal berbanding kalau beli produk Herbalife! Tak sempat nak buat semua!! Betul, dengan penggunaan produk Herbalife, perbelanjaan bulanan turut jadi lebih jimat dari biasa!

Sebelum ini saya mengalami masalah kelebihan berat badan, berat badan saya 80kg, pernah terkena stroke ringan dan tidak datang bulan lg sejak usia 30th, Alhamdulillah setelah menggunakan program Shapeworks saya kembali sehat dan di bulan ke 4 berat badan saya turun 24kg….

Total Turun berat badan selepas bersalin dengan herbalife adalah 20kg. Jadi meningkatkan kepercayaan diri saya. So Lisa takut juga jika dalam badan kita kurang vitamin dan nutrisi, maka Lisa memang perlu ambil supplement dan makanan gantian.(program penurunan berat badan dengan nutrisi dari herbalife/ tumbuh-tumbuhan yang bergizi seimbang dan dapat memperbaiki metabolisme tubuh).

Dalam waktu 5 bulan, berat badan saya turun 18 kg, tapi saya merasa segar, berenergy, dan sehat, selama mengikuti program ini saya masih memberikan ASI pada bayi saya, pada waktu itu masih berusia 2 bulan. Produk Herbalife, Program Turun Berat Badan Herbalife,Harga Herbalife, Beli Herbalife, Testimoni Herbalife, Pakej HerbalifePengedar Herbalife Herbalife Coach Nadiah ( ): Program Turun Berat Badan HerbalifeAuthor: Nurul Nadiah Mahamood.

Kesaksian akan berhasilnya program diet dengan Herbalife / Testimoni Produk Nutrisi Herbalife Saya total turun 16 kg tapi anak saya tetap naik berat badan dan lebih sehat Diana – Jakarta Catatan: Diana menggunakan Program Herbalife sambil memberikan ASI ekslusif.

Saya masih trauma dengan kegagalan saya untuk diet, saya mulai mencoba Herbalife. Hanya dalam waktu 2 bulan dengan mengikuti Program Pengelolaan Berat Badan Thermojetics, berat badan saya turun 7 Kg dan lingkar badan saya turun 9 cm.

Pengalaman Turun Berat Badan Selepas Bersalin Dengan Herbalife

Yang luar biasa lagi saya bebas dari derita ashtma yang saya derita sejak kecil. Alhamdulillah setelah diperkenalkan dengan produk Herbalife pada awal Februari ini oleh saya, ummi semakin suka menggunakan produk ini, rasanya yang enak dan hebat, membuatkan ummi saya semakin yakin dengan kebaikan produk Herbalife ini.

*HERBALIFE* (JOM TRY! )

Dulu berat dia hanyalah 49kg dan kini yang paling menyeronokkan produk menaikkan berat badan ini. okay, jom kota share pulak tentang testimoni product result herbalife, coach aida. coach Aida memulakan program turun berat badan bersama herbalife sejak umur 21 tahun (after graduate dan bekerja partime as promoter on that time).

Testimoni Herbalife: Coach Herbalife Malaysia
Testimoni herbalife naik berat badan
Rated 3/5 based on 21 review